Det äter mig in ifrån, eller kanske inte.

När jag igår morse vaknade var det ännu höst ute, några timmar senare när jag skulle gå till lunchen i skolan så var det plötsligt vinter. Nu är det återigen höst verkar det som, eller kanske ska man se det som vår eftersom snön kommit och gått. Jag vet inte.

Av någon outgrundlig anledning är jag extremt stressad och har prestationsångest, fast än jag inte har något som jag ska plugga tills den här veckan, inga prov, inga läxor, ingenting. Ändå känns det som om skolan har tagit över mitt liv.

Fast den här veckan handlar mycket om stallet och vänner och musik. I måndags hade jag möte, igår var jag på den finaste spelningen jag sett, idag har jag haft möte, imorrn ska jag ha utvecklingsamtal, på fredag ska jag handla med Josefin och Hedda tror jag, på lördag är det spökafton och på söndag är det farsdag så jag har lovat att äta brunch med min familj+Holfves.

Det kan tyckas att jag haft en fullbokad vecka och kanske har jag anledning att känna mig stressad med skolan, återigen vet jag inte.

Nu ska jag ta en dusch på 5 min och kolla på Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0