DIE DIE DIE

Facebook.
Jag hatar facebook. Jag hatar när sidan hänger sig, typ att man inte kommer in på sidan.
Så är det just nu. Satt och chillade lite, kollade runt lite på youtube och hängde lite på facebook, det vanliga lixom. Helt plötsligt slutar allt fungera, jag blir så stört arg.
Egentligen vet jag inte varför jag blir arg för jag gjorde inte så himla mycket, satt mest och chattade lite med Teo. Klagade lite på tjejerna i Ung och bortskämd och oroade mig över gymnasievalet, inget som jag behöver göra, ett tidsfördriv.
Nu ska jag nog ta mina nyinköpta böcker och gå till sängen.
Imorgon ska jag verkligen göra något anstängande, vara hemma. MEN, vi får besök imorgon kväll. Thomas di Leva kommer över på te så jag har lovat att baka.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0