Gör om, gör rätt.

Varför jag plötsligt rensat hela bloggen och tagit bort alla inlägg?
För de kändes inte som jag.

Bloggen ska väl spegla mig på något sätt, eller?
Olyckligtkär, allmänt TPL och lite halvt emo, nä det är inte jag, inte så mycket iallafall, kanske lite.

Vem jag är då?
En ganska glad tonårs tjej som trivs bäst med att sitta i gräset med solen i ryggen och klinka lite på en gitarr tillsammans med vänner och känna att livet är ganska fint ändå. Det är nog ganska jag, sen gillar jag lukten av hö och att betrakta världen ifrån ryggen på en häst, det är också fint.

Igår var vi nere vid havet, hästen och jag. Det var nog det finaste på länge, det är en sån bild som gör att man orkar härda ut de mörka vintermånaderna som nu kommer.

Idag har jag varit hemma för jag led av sömnbrist och huvudvärk. Vid kvart över tio kom jag hem från stallet där jag tillbringat tre och en halv timme. Vi hade möte och det spårade ut som vanligt.

På lördag är det spökafton på Fårdala gård, det är nog den roligaste aktiviteten som vi anordnar. Jag gillar den där taggade stämning, när spänningen hänger i luften.

Mitt lov har varit ganska bra fast jag tillbringade hälften av det tillsammans med mamma och pappa i Skåne.

Nu ska jag sova, eller åtminstonde försöka.

Jag tänkte att jag rensar och gör om.

Typ så här.




Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2010-11-09 @ 09:18:20
URL: http://fightthefight.blogg.se/
Postat av: emzi

jag älskar't

2010-11-09 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0