Jultankar

Snart är det jul, det är 42 dagar med denna inräknat till Julafton, det är 40 dagar tills jag fyller år.
Jag älskar julen, verkligen, allt är så vackert och fint på något sätt.

Jag gillar att få grejer, inget snack om den saken, men jag har svårt att komma på vad jag vill ha.

Såhät ser min lista ut just nu (jag lägger upp den här så mina föräldrar kan se den).


1. Halvakustisk gitarr.
Jag vill utöka min gitarrsamling och ge Gusten lite sällskap. Dessutom tror jag att det blir ännu roligare att spela på en halvakustisk och kunna ha högre ljud, men det är bara min tanke.

2. Macbook pro.
Min nuvarande data är så himla ohi-tekk och gammal och dålig och har ingen batteritid och laddaren glappar. Den är två år gammal, det känns som om det är dags för en ny (dessutom finns det coola musikprogram).

3. Iphone 4
Min nuvarande Iphone börjar fucka ur totalt, knapparna funkar inte, den vill inte ta emot mitt sim-kort alltså är den i stort sätt värdelös, men Iphone är den bästa mobil som jag någonsin haft. Livet är uppdelat i före och efter Iphonen. Jag vill inte gå tillbaka till det tidigare.

4. The Sims 3
Hej här är man efter.
Min nuvarande dator är seg och klarar inte av spel. Sims är helt klart ett av de roligaste datorspelen som någonsin gjorts, 3:an ska ju tydligen vara bättre på alla sätt. I want Sims 3!

5. Pengar
Känns inte som om jag behöver förklara varför jag vill ha pengar.

Än så länge är listan kort.

Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen blir så bra som jag hoppas och att folk inte sviker en i sista sekund.


Kommentarer
Postat av: emzi

the sims 3 är bästa spelet som finns! EVER!!

2010-11-13 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0