Ruscoe, Ruscoe, everything is beautiful to me lately... not.

Det har gått några dagar sen sist. En snabb uppdatering.
I torsdags så berättade min bror att han inte kommer hem över jul, efter det har jag inte haft ork att blogga.
I torsdags var jag på gymnasiemässan och fick ännu mer beslutsångest, plötsligt stod det inte längre mellan 2 gymnasium utan typ 7.
I fredags hade jag NO-prov i biologi, jag har haft 1 lektion i biologi medans de andra har haft typ 4. Det gick ganska bra ändå, tror jag.
I fredags var jag på gymnasiemässan, det hjälpte ingenting, men jag såg en söt pojke som fick mitt hjärta att rusa lite grann.
I lördags var jag i stallet och red jättehästen Zeb. Jag trodde att jag skulle dö, men icke, här sitter jag ändå.
I går var jag på Stockholm International Horse Show.
Idag är jag typ sjuk. Sitter här hemma utan något att göra och tänker att jag nog borde försöka plugga lite extra på religonen nu när jag ändå har tid.
Jag har en känsla av att jag kommer att uppdatera många gånger idag... eller kanske inte, jag har ingen aning egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0